מערכת IVR

Interactive Voice Response

טלמסר מאפשרת לכם לייעל את השירות, לחסוך עלויות בכוח אדם ולהפיץ מסרים עם טאץ' אישי

מענה קולי אינטראקטיבי

איך לנצל זמן המתנה על הקו לטובת העסק? אנשי השירות המקצועיים שלנו יבנו יחד אתכם מערכת מענה קולי ממוחשבת ובהתאמה אישית.

השירות מאפשר לכם לחסוך זמן ללקוחות, להוריד עומס לנותני השירות וכן לנהל מבצעים ביעילות. באמצעות המערכת החכמה ניתן לנהל מסד נתונים בשרתי החברה או להתממשק למערכות חיצוניות לצורך שליפת נתונים על מנת לבצע ולידציה באופן מאובטח.

הודעות קוליות יוצאות וסקרים

מעכשיו תוכלו להקליט שיחה קולית בקול שלכם ללא צורך בציוד מקצועי ולהפיץ לרשימת תפוצה בקלות ובמהירות.

דרך המערכת שלנו ניתן לבצע סקרים, לשווק ולפרסם מוצרים. שימוש במערכת הקולית הוא אמצעי מידע והכוונה קולי המשמש חברות, עסקים, מוסדות וארגונים שונים. אישורי הגעה לאירועים, עדכונים לגבי מפגעים בעיר ועוד.

 כל הנתונים מתרכזים בדו"ח אשר מתעדכן בזמן אמת.

המרת טקסט להודעה קולית

שירות יחודי של טלמסר נותן פיתרון לגופים אשר עובדים עם סוגי אוכלוסיה מגוונים (לקויי ראיה, מספרים כשרים ועוד).

המערכת מזהה מספר אשר אינו יכול לקבל מסרונים כמו מספר נייח או מנוי כשר וממירה את המסרון להודעה קולית באופן אוטומטי לחלוטין וללא התעסקות ארוכה ומסורבלת מצידכם.