SMS חוזר – הדרך הנכונה לביצוע סקר/הגרלה

שירות SMS חוזר, נפוץ ככלי שיווקי. באמצעותו ניתן להעביר מסרים ללקוחות ולקבל פידבק ומענה מיידי. זהו כלי מצוין לקידום כל עסק, ובעזרתו ניתן לבצע הגרלות, למשוך את הלקוחות, לייצר עבורם עניין ולבצע סקרים באופן יעיל, מדויק ומהיר!

לקבל משוב מיידי מהלקוח

מערכת SMS חוזר, היא מערכת המאפשרת להפיץ סקרים, לשאול שאלה, לבצע הגרלה, ולמעשה מאפשרת תקשורת ישירה עם הלקוחות, כאן ועכשיו. מערכת זו, מנגישה שירות חוזר של SMS, ומהווה את הפתרון המושלם ביותר ליצירת תקשורת עם הלקוחות וקבלת משוב מיידי מצדם. הייחודיות בפתרון זה, הוא האפשרות להגיע ללקוח בזמן אמת וללא מגבלה. כמו כן, שליחת ההודעה אינה מחייבת עבור הלקוח, אינה גוזלת מזמנו והוא יכול להשיב במהירות ובאופן נקודתי על השאלה.

הפצת סקרים באמצעות מערכת SMS חוזר

סקרים הם כלי שיווקי חשוב, המראים אכפתיות כלפי הלקוח מצד העסק, ונוסף על כך, הם מהווים אמצעי לייעול ולשיפור העסק. משוב הלקוח על שירות או על מוצר מאפשרים לעסק לדעת כיצד חש הלקוח, ובהתאם לכך לייעל את השירות ולשפר אותו.

הפצת סקרים קצרים

בעזרת מערכת SimpleSms ניתן להפיץ סקרים קצרים או שאלה נקודתית ולקבל מענה מיידי ב SMS-חוזר, ישירות למערכת – והכול בהקלקה אחת. במציאות האינטנסיבית שבה אנו חיים, לקוחות אינם ממהרים למלא סקרים הנשלחים בדוא"ל או המופיעים באתר. עם זאת, סקרים קצרים הנשלחים כהודעה מייצרים נגישות ותגובה מהירה ולכן זוהי הדרך היעילה ביותר לביצוע סקרים קצרים. סקר קצר המכיל שאלה פשוטה, מייצר תגובה מיידית; למשל: "אם אתה מעוניין במבצע לחץ 1", "לקבלת קוד הטבה בSMS- השב כן" וכדומה.

ניתוח נתונים מעמיק

המערכת המתקדמת מאפשרת לראות את התשובות בזמן אמת ולהעבירן, בקלות ובנוחות לקובץ אקסל לצורך ניתוח מעמיק יותר ומדויק של הנתונים. באופן זה, ניתן לקבל מידע מהימן המשקף את תוצאות הסקר/קמפיין שלכם בזמן אמת ולבצע את התיקונים הנדרשים במהירות.

הפצת סקרים פוליטיים

שימוש נפוץ נוסף במערכת SMS חוזר, הוא ביצוע סקרים הבוחנים עמדות פוליטיות. לשם כך, היתרון של המערכת הוא ביכולת לאסוף נתונים מדויקים ואמינים, באופן מהיר וללא הגבלה. באמצעות ביצוע סקרים בעזרת מערכתSMS  חוזר, ניתן להגיע אל קהל יעד רחב ובעלויות נמוכות.

שימושים נוספים ב-SMS חוזר

  • יצירת תחושת אכפתיות אצל הלקוח
    בעזרת SMS חוזר ניתן להרגיע את הלקוחות, לתקשר עימם ולתת להם תחושת נראות החשובה עבור כל אדם. לדוגמה, לקוחות הממתינים זמן רב למענה של נציג שירות כאשר קווי הטלפון עמוסים או כאשר קווי הטלפון כלל לא פעילים בעקבות תקלה. המערכת שולחת באופן אוטומטי, הודעת טקסט המיידעת את הלקוחות כי ישנו עומס/תקלה וכי נציג יחזור אליהם תוך X זמן. באופן זה הלקוחות חשים חשובים, מקבלים מענה, וניתן לפתח אצלם את תחושת הוודאות לגבי זמן ההמתנה.
  • פלטפורמה ליצירת קשר
    נוסף על כך, השירות מהווה פלטפורמה ליצירת קשר, כאשר באמצעותו ניתן לשלוח פרטי התקשרות שונים, כמו טלפון, פייסבוק, כתובת דוא"ל וכדומה ישירות אל הלקוח. גם כאן השירות מעודד הנעה לפעולה על ידי הנגשת פרטי התקשרות ללקוח, המאפשרים לו לפעול באופן מיידי.

יתרונות נוספים

הודעת SMS חוזר הנשלחת ללקוחות באופן אוטומטי, מאפשרת ליידע אותם על מבצעים חדשים, על הנחות ועל חבילות מיוחדות. ההודעה כוללת פרטי התקשרות מיידים, שבעזרתם ניתן לקבל עוד פרטים, להזמין מוצר וכדומה. למעשה באמצעות טכנולוגיה זו ניתן להגיע עד ללקוח באופן אישי ולהניעו לפעולה.

Facebook
LinkedIn
Twitter

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

טיפים להתנהלות נכונה בתקשורת מול הלקוח

כיצד תוכלו להיות בטוחים שהתוכן השיווקי שאתם שולחים לא ייתפס כמטרד בעייני הלקוחות? או, בדיוק לשם כך צירפנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתנהל בצורה הטובה ביותר מול הלקוחות.

Girl-sms

איך לכתוב SMS שיווקי מדויק

עומדים בפני משלוח קמפיין הSMS השיווקי הראשון שלכם? הגעתם למקום הנכון. קמפיין סמס נחשב לדרך אפקטיבית ביותר בכדי להגיע ישירות לקהל היעד,