איך לכתוב SMS שיווקי מדויק

עומדים בפני משלוח קמפיין הSMS השיווקי הראשון שלכם? הגעתם למקום הנכון. קמפיין סמס נחשב לדרך אפקטיבית ביותר בכדי להגיע ישירות לקהל היעד, ועל מנת להפיץ מסרים שיווקיים ומניעים לפעולה. כיום, כל עסק יכול לשווק ולמתג את עצמו ביעילות במגוון שיטות ודרכים, כאשר בין אמצעי הפרסום והשיווק היעילים ביותר ניתן למנות קמפיין בגוגל וברשתות החברתיות, בעיקר פייסבוק, באנרים באתרים פופולריים, תוכן שיווקי ומקודם בפורטלים, דיוור אלקטרוני ועוד.

עם זאת, המציאות מוכיחה כי קמפיין באמצעות שליחת SMS במערכת מתקדמת לניהול תוכן סלולרי ולניטור תוצאות בזמן אמת, מהווה את הדרך היעילה ביותר לקידום מכירות, ליצירת לידים, לחשיפה גבוהה, להעברת מסרים שיווקיים מדויקים ולמיתוג מנצח של העסק. כדי ליהנות מיחס המרה גבוה ומקמפיינים מוצלחים, מומלץ לבחור במערכת Simplesms של טלמסר.

כיצד לכתוב הודעת סמס מדויקת וממוקדת?

קמפיין SMS שיווקי מבטיח תמורה מלאה לעלות הפרסום, שכן מדובר בערוץ שיווקי יעיל ומוכח, כל עוד כותבים נכון את הודעות הטקסט ונעזרים במערכת מתקדמת לניהול הקמפיין ולמעקב אחר התוצאות. חשוב לזכור כי כל האנשים כיום מחוברים לסמארטפון שלהם, ובעידן המודרני בו כולם חשופים לפרסום מכל עבר, דווקא לקמפיין SMS או MMS (סמס עם מולטימדיה) יש יתרונות רבים.

כדאי לדעת כי שיווק באמצעות הודעות SMS מבטיח למפרסם כי למעלה מ-90% מהנמענים יקראו את ההודעה, בדרך כלל תוך דקות ספורות מרגע קבלת ה-SMS  בטלפון הנייד שלהם. הנתונים מראים כי למעלה מ-20% מהנמענים יקליקו על לינק המצורף להודעה, שכן מדובר בשיעור חשיפה גבוה במיוחד ויחס המרות יוצא דופן, בהשוואה לאמצעי ולערוצי שיווק אחרים.

כדי לכתוב הודעת טקסט שיווקית, מנצחת ומניעה לפעולה חשוב לבצע את השלבים הבאים:

  • פילוח שוק והגדרת קהל יעד – לפני שליחת ההודעות ותחילת הקמפיין הפרסומי, יש לבצע פילוח שוק ולהגדיר במיומנות את מאפייני קהל היעד. הצלחת הקמפיין תלויה בהגדרה מדויקת של קהל היעד, למשל שליחת הודעות על מבצעי חזרה לבית ספר להורים, קמפיין שיווקי על מותג אופנה חדש לקהל יעד המונה בני נוער וצעירים עד גיל 30 וכדומה.
  • נימה אישית – חשוב לנסח הודעות סמס בהתאם למאפייני קהל היעד ובנימה אישית. במערכת מתקדמת ניתן לכלול את שם הנמען בראש ההודעה כדי לייצר פניה אישית, ומומלץ לכתוב טקסט ממוקד בגובה העיניים.
  • זמן שליחת ההודעות – באמצעות המערכת לניהול קמפיין SMS ים ניתן לקבוע את זמן שליחת ההודעות, יש לכך חשיבות רבה להצלחת הקמפיין. הכלל המנחה הוא לשלוח הודעות בשעות הפעילות של קהל היעד, עדיף בשעות אחה"צ כאשר העומס בעבודה פוחת או כאשר שוהים בבית אחרי הלימודים, סידורים או עבודה. מומלץ להימנע משליחת הודעות בשבתות, חגים ובשעות הלילה.
  • טקסט קצר וממוקד – אין להרבות במילים, ניתן להעביר את המסר באופן מדויק וברור בפסקה קצרה. חשוב לזכור כי אנשים אינם אוהבים לקרוא הודעות ארוכות, לכן כדאי לשקול שילוב מולטימדיה בהודעה, מאחר ורוב האנשים מעדיפים לצפות בתמונה או בסרטון קצר במקום לקרוא הודעה ארוכה ומעייפת.
  • הנעה לפעולה – קמפיין סמס נכון ומקצועי נועד להעברת מסר שיווקי ממוקד ולהנעת הקורא לבצע פעולה מסוימת, לדוגמה כניסה לאתר של העסק או לחיצה על קישור המוביל לדף נחיתה. חשוב לכלול לפחות משפט אחד שיגרום לקורא לבצע פעולה מסוימת על מנת לבדוק את אפקטיביות הפרסום וכדי ליהנות מיחס המרה גבוה.
  • בחירת מערכת לניהול הקמפיין – הצלחת הקמפיין תלויה גם בבחירה נכונה של מערכת לניהול קמפיין במובייל, לכן כדאי לבחור ב-Simplesms מבית טלמסר, מערכת ידידותית למשתמש הכוללת כלים מתקדמים רבים ואפשרות למדידת תוצאות והצלחת הקמפיין בזמן אמת.

כדאי לדעת כי מערכת מתקדמת לניהול קמפיין הודעות טקסט מאפשרת גם שליחת הודעות SMS לחו"ל, אופציה חשובה לארגונים בינלאומיים, לחברות המייצאות מוצרים לשווקים בחו"ל ולעסקים המעוניינים להרחיב את פעילותם בשווקים הבינלאומיים.

Facebook
LinkedIn
Twitter

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

Systems-for-a-perfect-campaign

אילו מערכות אתם צריכים לקמפיין המושלם?

עולם הפרסום השתנה מקצה לקצה בשני העשורים האחרונים ובמיוחד בדור הנוכחי. לקוחות רגילים לשירות זמין מידית, לתקשורת רציפה באמצעות האי-מיילים ולקבלת החלטות

Pieces-of-paper-for-lottery-in-vase-on-wooden-table-on-blue-background

איך מבצעים קמפיין הגרלה בצורה נכונה?

קמפיין הגרלה מהווה דרך ייחודית לבנות או לחזק מותג באמצעות יצירת "באזז" תקשורתי. בעשור האחרון באזז זה מתורגם לאפקט ויראלי ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן