החלטתם לעבוד עם מערכת IVR חדשה בעסק שלכם? החלטה מעולה! הבחירה להכניס מערכת IVR לעסק יכולה לשדרג אתכם משמעותית. מדובר במערכת החוסכת זמן רב, עלויות והתעסקות מתמדת.
בחירה נכונה במערכת IVR היכולה לתת מענה לכל הצרכים של הארגון או העסק, תעשה לכם חיים קלים ותקדם את העסק שלכם בכמה צעדים קדימה.
מה זו מערכת IVR?
ראשי התיבות של IVR הם Interactive voice response. בתרגום פשוט זוהי מערכת מענה קולי אינטראקטיבי.
מדובר בטכנולוגיה מתקדמת המופעלת במכשירי הטלפון. טכנולוגיה זו מאפשרת חיוג למספרים או לחלופין מאפשרת קבלת מענה המבוסס על מענה קולי ממחושב הפועל בתגובה ללחיצת מקשים בטלפון, שמע צלילים, קולות וטון דיבור. למעשה, בעזרת מערכת IVR ניתן לתקשר עם אנשים גם ללא מענה אנושי ולהדריכם לגבי ביצוע פעולות, לספק עבורם מידע, לבצע סקרים ועוד.
שימושים נפוצים במערכות IVR
מערכות IVR משמשות חברות ועסקים רבים כמענה קולי לשיחות נכנסות, שימוש נפוץ במערכת הקולית הוא כאמצעי מידע והכוונה קולי המשמש חברות, עסקים, מוסדות וארגונים שונים לצורך ניתוב שיחות נכנסות. שימוש נכון במערכת יכול לעזור לכם להוריד ולהקטין את זמן המענה במוקד הטלפוני שלכם ואפילו לצמצם בכמות הנציגים הנדרשת לתפעולו. במקביל המערכת יכולה לעזור ללקוחות לבצע פעולות עצמיות (self service) בצורה אוטומטית וללא עזרת נציג וכך לספק עבורכם ועבור הלקוחות שלכם שירות מהיר ויעיל.
שימוש הפוך במערכת IVR הוא להיעזר בה על מנת לבצע שיחות יוצאות ללקוחות. השימוש במערכת לביצוע שיחות יוצאות מאפשר לבצע סקרים, לשווק ולפרסם מוצרים בצורה מהירה ויעילה. עוד שירות נפוץ במערכת כשיחה יוצאת היא לחזור ללקוח אשר ביקש טלפון חוזר ולוודא שהוא זמין במקום הנציג האנושי שלכם. רק אם הלקוח זמין ומגיב כפי שהמערכת מבקשת יבוצע החיבור לנציג האנושי.
התפתחות וחידושים במערכות IVR
המערכת המתקדמת מנגישה שירותים עוד יותר מבעבר, כאשר בעזרתה ניתן להקריא תכנים הרשומים בדפי האינטרנט, להקריא שאלונים וטפסים שלקוחות צריכים למלא ועוד.
יתרונות מרכזיים של מערכות המענה הקולי
- חיסכון כלכלי:
בראש ובראשונה מדובר בחיסכון כלכלי משמעותי לחברות ועסקים. למעשה, מערכות IVR הולכות ומחליפות את המענה הקולי האנושי בכל הקשור לפעולות אוטומטיות ומובנות. - סדר וארגון:
בעזרת המערכת ניתן לבנות בסיס ברור של סדרי עבודה ולחסוך אי הבנות ובלבולים רבים. המערכת קלה לתפעול, ניתן להגדירה באופן ברור וחד משמעי, כך שהלקוח מקבל מידע ומסר ברור והארגון פועל ומנוהל ללא תקלות. - מענה מיידי ושירות 24 שעות ביממה:
שירות המענה הקולי זמין בכל שעה וניתן לתת ללקוחות מענה ותגובה מיידית, 24 שעות ביממה. המענה הקולי יכול לספק מידע והכוונה באופן אוטומטי ללא מגבלה, בשונה ממענה אנושי. הצלחת העסק תלויה מאוד בתחושה של הלקוח מהשירות; לקוח המקבל מענה מיידי בכל שעה ובכל יום חש מסופק ומרגיש שהעסק נמצא שם עבורו. - הנגשת השירות לאוכלוסיות רבות:
בעזרת אופציית השיחות היוצאות של המערכת ניתן לתת שירות לאוכלוסיות שאינן משתמשות בהודעות טקסט. לדוגמה, אנשים שאינם יודעים לקרוא ולכתוב, אנשים הסובלים מליקויי ראייה, אוכלוסיות הנמנעות משימוש בשירותי האינטרנט ועוד. - ביצוע שיחות יוצאות בעזרת המערכת:
בעזרת המערכת לשיחות יוצאות ניתן לבצע סקרים. למשל, ביצוע סקרים פוליטיים וקבלת ממצאים מדויקים ואמינים. ביצוע סקרים בעזרת מענה קולי הוא דרך מעולה להגיע אל קהל יעד גדול, לבצע סקרים במהירות ובעלויות מאוד נמוכות ובסופם לקבל את כל המידע אל תוך מאגר מידע אחד מרכזי וממוחשב הנותן לכם לבצע פילוח תוצאות מהיר ומדויק.
בחירת מערכת IVR
כמו ברוב השירותים שאנו צורכים, גם כאן, חשוב לבחור במערכת IVR איכותית, אשר יכולה לתת מענה לכל הצרכים שלכם. לכן, בבואכם לחפש את המערכת החדשה, התייעצו עם אנשי מקצוע ועם חברה אמינה בעלת ניסיון רב וותק בתחום. על ידי הבחירה הנכונה, תוכלו לדעת שהשירות שתקבלו יהיה הטוב ביותר והמערכת החדשה שלכם תפעל באופן חלק, ללא בעיות ותיתן מענה לכל הצרכים שלכם.