MMS – מה זה ואיך עושים את זה נכון?

ראשי התיבות של MMS הם Multimedia Messaging Service. מדובר על מערכת טכנולוגית המאפשרת שליחת הודעות טלפוניות מסוג תמונה. הודעות MMS יכול לקבל כל מי שיש ברשותו טלפון התומך בשירות ומחובר לרשת האינטרנט.

MMS – אמצעי פרסום מתקדם

הודעות מולטימדיה משמשות עסקים וחברות רבות כאמצעי מתקדם לפרסום ומתן שירות לקוחות איכותי לקהל שלהם. המשלוח של תמונה צבעונית ואיכותית המודיעה על מבצע או הטבה במקום טקסט פשוט מובילה לתוצאות איכותיות יותר בקמפיין הפרסום או בידוע הלקוחות לגבי מידע חדש.

לצד היתרון המובן של תמונה אל מול טקסט, אחוז הפתיחה של הודעות MMS גבוה בהרבה מאחוז הפתיחה של ניוזלטרים או מאחוזי החשיפה האורגנית של פוסטים ברשתות החברתיות השונות. בעזרת מערכת הפצת הודעות, מסרים כמו "חג שמח" או "מבצע החורף" יישלחו ישירות לטלפונים האישיים של הלקוחות.

מפרסמים רבים בוחרים להשקיע זמן וכסף רב בהעלאת מודעות מעוצבות בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלהם, אך בפועל רק חלק מזערי מהלקוחות יראו את הפוסט. ההשקעה הרבה ברשתות השונות תהא מבוזבזת. בעזרת MMS אתם יכולים להיות בטוחים שמרבית הלקוחות שלכם יראו את הברכה/מבצע וכך לחזק את הקשר שלהם עם המותג בצורה משמעותית.

אז איך זה עובד?

בניגוד להודעות SMS שם ניתן לשלוח טקסט בלבד, בהודעות מסוג MMS ניתן לשלוח תמונה וכך הן הופכות לשימושיות מאוד ככלי שיווקי. הן מאפשרות לחברות לצרף מידע מקיף המוצג בצורה גראפית מרשימה. היתרון של תמונה על פני טקסט יבש הוא הגברת הסיכוי שלכם לתפוס את תשומת הלב של הלקוח. בנוסף לכך, אם תעצבו את התמונה שלכם בצורה נכונה, ישנה האפשרות שלקוחות יבחרו לשתף אותה עם חברים שלהם וכך הרווח הוא כפול. מחקרים מצאו שהסיכוי שלקוחות ישתפו הודעות MMS גבוה פי 8 מהסיכוי שהם ישתפו הודעת SMS רגילה.

תמונה מעבירה את המסר

הודעות MMS תופסות את תשומת הלב של הלקוח בצורה מידית. עם פתיחת ההודעה, הלקוח רואה את התמונה והמסר שלכם עובר. הודעות SMS רגילות בכלל (והודעות ארוכות ומורכבות- שכוללות את מהות המבצע, מתי, איפה + טקסט משפטי, בפרט) קיימת סבירות שהלקוח לא יקרא את כל הטקסט, ואף יסגור את ההודעה בלי לקרוא כלל.

מיתוג ושימוש בלוגו החברה

בהודעת SMS רגילה אין לכם את ההזדמנות לחזק את המותג שלכם ולחשוף את הלקוחות שלכם ללוגו שלכם, בטח לא בצורה צבעונית ואיכותית. לפעמים חברות בוחרות להכניס בשם השולח של ההודעה את שם החברה בעוד אחרות בוחרות להכניס דווקא מספר טלפון שלקוחות יכולים לחזור אליו. אלו שבוחרות באופציה של מספר הטלפון לרוב מוותרות לחלוטין על שילוב של שם החברה בטקסט ההודעה הקצר וכך עלולות לפספס את המסר. בהודעות מסוג MMS אתם יכולים להכניס ישירות בתמונה את לוגו החברה, בצורה איכותית וצבעונית. וכך תשמרו על תהליך המיתוג החשוב בכל הודעה שאתם שולחים, בין אם זו הודעת שירות לקוחות פשוטה "קיבלנו את הפרטים שלכם והנושא בטיפול" או הודעה המשיקה מוצר או מבצע חדש.

הזדמנויות לשליחת MMS מנצחים:
  • אירועים – שליחת הזמנות מעוצבות לאירועים במקום טקסט יבש.

  • יידוע על מבצעים בחנות – הצגת אחוז ההנחה, מיקום החנות, תאריכי המבצע והכול בתמונה אחת.

  • השקת מוצר – המחשה וויזואלית של המוצר לצד כל המידע הנוסף שנדרש.

  • אינפוגרפיקה – העברת מידע רב בתמונה אחת בעזרת אינפוגרפיקה איכותית.

  • מדריכים – המועברים בעזרת חילוק התמונה לרצף תמונות קטנות שיוצרות יחד רצף הדרכה בסגנון חוברת הרכבה של איקאה.

  • מפות – אם פתחתם דוכן חדש בתוך קניון או בכנס גדול זו ההזדמנות שלכם להשתמש בהודעות MMS כדי לשלוח ללקוחות שלכם מפה עם המיקום המדויק שלכם. עדיין לא הושק הוויז לניווט בתוך הקניון..

  • טיזרים – עומדים להשיק קמפיין חדש מהסוג של "בקרוב"? תמונה מקדימה לקמפיין בהודעת MMS יכולה להיות הטיזר המושלם עבורכם שיגיע למקסימום הלקוחות הפוטנציאלים.
Facebook
LinkedIn
Twitter

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

Girl-sms

איך לכתוב SMS שיווקי מדויק

עומדים בפני משלוח קמפיין הSMS השיווקי הראשון שלכם? הגעתם למקום הנכון. קמפיין סמס נחשב לדרך אפקטיבית ביותר בכדי להגיע ישירות לקהל היעד,

Systems-for-a-perfect-campaign

אילו מערכות אתם צריכים לקמפיין המושלם?

עולם הפרסום השתנה מקצה לקצה בשני העשורים האחרונים ובמיוחד בדור הנוכחי. לקוחות רגילים לשירות זמין מידית, לתקשורת רציפה באמצעות האי-מיילים ולקבלת החלטות

Pieces-of-paper-for-lottery-in-vase-on-wooden-table-on-blue-background

איך מבצעים קמפיין הגרלה בצורה נכונה?

קמפיין הגרלה מהווה דרך ייחודית לבנות או לחזק מותג באמצעות יצירת "באזז" תקשורתי. בעשור האחרון באזז זה מתורגם לאפקט ויראלי ברשתות החברתיות

סגירת תפריט
דילוג לתוכן