בניית הקמפיין השיווקי באופן הטוב ביותר תשפיע בהמשך על הצלחת העסק באופן ניכר. אתר מבצע אינטראקטיבי, כמו מיניסייט עבור הגרלות, הוא צעד שיווקי משמעותי העשוי לתרום ולהשפיע באופן חיובי על הקמפיין!
מהו "מיניסייט"?
כלים מתקדמים ומשוכללים שפותחו, מסייעים לאפיין ולפתח אתרים בהתאמה אישית ללקוח ולצרכים הייחודיים של כל קמפיין בנפרד. בשונה מעמוד נחיתה רגיל, עמוד זה מרכז נתונים לתחרות, להגרלות, לחלוקת פרסים ועוד. מיניסייט, הוא "אתר קטן" המורכב מדף או ממספר בודד של דפים, קל לשימוש ונגיש לקהל.
מטרתו של אתר מיניסייט
מטרת האתר היא לקדם מוצרים, שירותים וקמפיינים ברשת האינטרנט. תפקידו של האתר הוא למשוך לקוחות, לייצר עניין ולהוביל לכך שהגולשים ייהנו לבלות באתר וירצו להמשיך את הגלישה בו. מאחר שפעמים רבות נרצה שהאתר יהפוך לוויראלי ולמפורסם ברשתות החברתיות, הוא מכיל תוכן "מגניב" ומיוחד הכולל אנימציות, סרטונים וגימיקים שמושכים את העין.
השקת מוצר חדש בעזרת מינסייט – דרך מעולה לפרסום והצלחה!
בשנים האחרונות, השקת מוצר חדש באמצעות מיניסייט היא דרך פופולרית לשיווק ולפרסום. באתר ניתן לקבל מידע מקיף על המוצר או על השירות, הכולל תכנים איכותיים, סרטונים, סקרים, הגרלות וכדומה.
חיזוק המותג
שימוש באטרקציות המערבות את הגולשים באופן אקטיבי, מייצרות עניין במותג. כחלק מכך, הגולשים נחשפים לסרטונים מצחיקים/מיוחדים/שיווקיים וכדומה, משתתפים בהגרלות מיוחדות, עונים על שאלות ועוד. כך ניתן לייצר מיתוג למוצר או לשירות, המקבלים אופי משלהם והמעוררים תחושות חיוביות אצל הלקוח.
מיניסייט הגרלה – לקדם את העסק באמצעות הגרלה
ביצוע הגרלה הוא דרך מעולה לשיווק העסק ולקידומו. אנשים אוהבים להשתתף בהגרלות וחשוב מכך לשתף חברים שלהם כדי שגם הם ישתתפו – הדבר אינו כרוך בכסף והם יכולים להרוויח מכך. באופן זה נוצרים לידים חדשים ואנשים רבים נחשפים לאתר ולשירות. מיניסייט הגרלה מחובר למוקד טלפני, למערכת SMS, ולמערכת IVR הנותנת מענה קולי מיידי, ועם זאת אינה מצריכה כוח אדם נוסף לתפעול. כמו כן, בשונה ממיניסייט רגיל, דפי האתר שונים, כאשר קיים דף המפרט על הפרסים, דף "תודה", דף עם כפתורי שיתוף, הנעה לפעולה, דף לתקנון המשפטי ועוד והכול על פי הצורך הספציפי שלכם.
סוגים ושימושים נוספים באתרי מיניסייט
- מיניסייט המספקים מידע– ייחודם בעיצוב ובשימוש בטכניקות מתקדמות, כאשר המטרה המרכזית היא העברת מידע על המוצר, על החברה או על העסק. כך ניתן להעביר לגולש מידע ויזואלי הנגיש לקהל רחב והמושך את תשומת לב הגולשים.
- שיווק ופרסום אירועים– מיתוג האירוע באתר בעזרת מידע ופרטים עבור הלקוחות המתעניינים לגבי האירוע.
יתרונות נוספים
- יצירת קהל חדש– שיווק ומיתוג מוצרים מייצרים קהל יעד חדש שקודם לכן לא הכיר את המוצר או את השירות.
- לידים בעלי פוטנציאל גבוה– לרוב, אל אתרי מיניסייט מגיעים אנשים באופן יזום, לאחר שראו פרסום או הפניה לאתר. משמע, יש להם עניין בעסק – כך מייצרים לידים איכותיים חדשים.
- שיווק ויראלי– מאחר שאתרים אלו מכילים תוכן וגימיקים מיוחדים המייצרים עניין, הגולשים ממהרים לשתף אותם ברשת והם זוכים לשיווק ויראלי רחב.