טכנולוגיית המרת הודעות טקסט להודעות קוליות היא פתרון מהפכני המשמש חברות וארגונים רבים. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת, אתם יכולים לייעל את מתן השירותים עבור הלקוחות השונים, להמיר הודעות הטקסט להודעות קוליות ולהנגיש שירותים לאוכלוסיות שאינן יכולות לקבל הודעות טקסט רגילה.
מערכת המרה של הודעות טקסט להודעות קוליות
מדובר בשירותי חדשני המשמש ארגונים וחברות על מנת להנגיש שירותים בעזרת מענה קולי גם לאוכלוסיות שאינן יכולות להשתמש בשירותי הטקסט מסיבות שונות. כחלק מכך, המערכת מזהה באופן אוטומטי מספרי טלפון שאינם מקבלים הודעות טקסט, כמו טלפונים נייחים, טלפונים כשרים וטלפונים של בעלי מוגבלות ראיה. המערכת ממירה את הודעות הטקסט באופן אוטומטי להודעות קוליות, כאשר אתם או הלקוח עצמו אינכם נדרשים להתעסק עם המערכת לשם כך.
מי עושה שימוש בשירות המרת הודעות?
ישנן חברות, ארגונים ומוסדות העושים שימוש קבוע בשירות המרת הודעות טקסט להודעות קוליות. דוגמאות לכך ניתן לראות בבנקים, קופות חולים, ארגונים פיננסיים גדולים, מוסדות ציבור ובארגונים נוספים המשתמשים בשירות במגוון דרכים כמו: חידוש סיסמה או קבלת סיסמה חדשה עבור הלקוח, עדכון בהודעות מיוחדות כגון הודעות על תקלות ובעיות זמניות, עדכון בשעות הפתיחה של העסק ועוד.
קבלת מידע אישי בעזרת המערכת
במערכת המרת הודעות ניתן להשתמש לשימושים אישיים ובהתאמה אישית. כך לדוגמה, לקוח שהוגדר במערכת, כלקוח המקבל הודעות קוליות במקום הודעות טקסט, יקבל את ההודעות הרגילות כשהן כבר מומרות לקול. למשל, לקוח כזה אשר ביצע בקשה לשירות או שקיבל מידע דרך אתר, יקבל הודעת קול בתגובה עם המידע הרלוונטי. למשל: לקוח שהזמין תור לרופא דרך האתר יקבל מידע על אישור התור ופרטי התור בהודעה קולית.
ייחודיות השירות בהנגשת שירותים
ייחודו של שירות זה הוא בכך שהוא מנגיש שירותים גם לבעלי מוגבלויות, כמו לקויי ראייה, אנשים שאינם יודעים קרוא וכתוב ועוד. בעזרת המערכת לקוחות אלו יכולים לקבל את ההודעות באופן קולי, וכך השירותים הנגישים לכלל האוכלוסייה נגישים גם עבורם. יתרה מכך שהשירות מייצר שיווין זכויות, הוא גם מסייע לקדם חברות ועסקים, שכן כעת הם יכולים להגיע בצורה מותאמת ללקוחות נוספים.
מה מיוחד בטלמסר?
פיתוחים ישראליים של שירותי טלמסר משכללים את המערכת עוד יותר. זיהוי הודעות SMS המגיעות בטקסט לטלפונים שאינם תומכים בכך והמרתן להודעות קוליות, הופכים את השירות למוביל. היתרון הבולט הוא בכך שהמערכת יודעת לזהות לבד ובאופן אוטומטי כאשר נשלחת הודעה לטלפון כשר, נייח וכדומה, וכך מבצעת את ההמרה להודעה קולית.
איך זה עובד?
ברוב המקרים ההודעות שבמערכת הוקלטו מראש והן מותאמות באופן ספציפי לקמפיניים או מבצעים חד פעמיים – תרגום מדויק של הטקסט הספציפי לטקסט קולי. כמו כן, על מנת שהמערכת תפעל אצל לקוחות ספציפיים, העסק או הלקוח עצמו צריכים לבקש שיפתחו עבורם את השירות באופן נקודתי.
שימו לב, מערכת המרת הודעות שונה ממערכת מענה קולי IVR, כאשר במערכת זו נעשה שימוש לרוב לאחר שלב המרת ההודעה. מערכת IVR תשמש בדרך כלל על מנת לתת ללקוחות מרכזיה טלפונית קולית.
לסיכום, הכי חשוב שנישאר בקשר!
התקשורת בין בני אדם היא המרכיב המרכזי ליחסים, כאשר ללא תקשורת כנראה שנאבד את הלקוחות שלא נוכל לתקשר איתם בצורה יעילה. בעולם שאנו חיים בו, חלק מרכזי מהתקשורת מבוצע באמצעות הטלפונים הניידים. מערכת המרת הודעות טקסט להודעות קוליות, מייצרת אפשרויות תקשורת נוספות, גם לאלו שברשותם טלפונים כשרים וגם לאלו שאין באפשרותם להשתמש בהודעות טקסט בשל מוגבלויות אחרות.