איך בונים עמוד נחיתה שממיר גולשים ללידים?

הקמת עמוד נחיתה איכותי, כזה אשר יעזור לכם לאסוף כמה שיותר פרטי גולשים באתר או בקמפיין הפרסום שלכם זו אומנות של ממש. אם ניקח שני עמודים זהים לחלוטין ורק נחליף ביניהם את טקסט שורת הכותרת או מיקום התמונה הראשית ("תמונת הגיבור")- נקבל כמות נרשמים שונה משמעותית. טעויות בעיצוב דף נחיתה עשויות לעלות באחוזי המרה נמוכים וב"בזבוז" של התקציב המוקדש לפרסום דף זה. במאמר זה אספנו עבורכם מספר טיפים לבניית עמוד נחיתה איכותי על ידי סקירה של טעויות נפוצות בעיצוב עמודי נחיתה בישראל.

אמינות היא המפתח

טעות נפוצה בדפי נחיתה ישראלים היא ליצור דף הכולל אך ורק את טופס ההרשמה מבלי להעניק לגולש את תחושת הביטחון שהמידע מגיע לגוף אמין ומקצועי. דוגמה בולטת לטעות זו ניתן לראות בדף בתחום ההלוואות הכולל אך ורק את טופס ההרשמה ללא ציון המותג או מידע על השירות המוצע.

landing-page-Example

הגולש, ככל הנראה, ראה פרסום בגוגל או פייסבוק המציע לו לקבל הלוואה או לבצע השוואה בין הצעות שונות להלוואה. כאשר הוא מגיע לעמוד הנחיתה עצמו במקום לראות מידע רב על החברה האמינה והאיכותית שיכולה לספק לו ההלוואה, הוא רואה טקסט שיווקי וטופס ריק לחלוטין. מי החברה עומדת מאחורי השירות? האם האתר באמת מאובטח והפרטים שלו ישמרו בחשאיות?

שימו לב שלמרות האייקון והכיתוב של "מידע מאובטח ומוגן" אם הגולש יסתכל על שורת הכתובת (URL) של עמוד הנחיתה הוא יראה את הכיתוב "לא מאובטח" – האם אתם הייתם משאירים פרטים אישיים בעמוד נחיתה שכזה?

unsecure-site-example

♥ טיפ קטן – אם אין לכם התקציב או היכולת לשלם עבור תעודת אבטחה מסוג SSL כדאי שתידעו שכיום ישנן תעודות כאלו גם בחינם לתקופה של עד שלושה חודשים – ראו לינק בתגובה הראשונה למאמר.

אז איך מגבירים את אמינות עמוד הנחיתה שלכם?

דבר ראשון השתמשו בלוגו שלכם, במיוחד אם אתם חברה גדולה ומוכרת. לאחר מכן השתדלו שעמוד הנחיתה יהיה מאובטח. גם אם מדובר בעמוד לצורך מבצע חד פעמי שווה להשקיע את הזמן ולהתקין תעודת SSL עבורו.

אם אתם חברים בארגונים כגון אמון הציבור או זכיתם בתעודה של "יצאת צדיק" תציגו זאת.

דירוג טוב בגוגל/פייסבוק/דפי זהב או אפליקציית איזי? – תציגו את זה

ככל שהעמוד שלכם יהיה אמין יותר כך תגדילו את הסיכויים שהלקוחות ישאירו לכם את הפרטים שלהם.

כפתור שליחת המידע

בעבר היינו רואים כמעט בכל עמוד נחיתה טקסט פשוט מהסוג הבא: "שלח", "התחל", או הנפוץ מכולם- "לפרטים נוספים לחצו כאן". נסו להחליף את המילים הקלאסיות הללו בכל מילה אחרת, הלרוונטית לתוכן שלכם ותוכלו להעלות את יחס ההמרה שלכם באחוזים רבים.

♥  זכרו גולשים לא רוצים לשלוח את הפרטים שלהם לאף אחד, הם גם לא רוצים ליצור אתכם קשר (אחרי שמשאירים פרטים בטופס אתם צריכים לחזור אליהם, לא הם אליכם) ובטח שהם לא רוצים לקבל הצעות או מידע נוסף.

אלו דוגמאות למה לא לכתוב!

Examples-of-not-recommended-send-buttons

מה הם כן רוצים?

הגולשים רוצים לדעת בדיוק מה קורה אחרי שהם לוחצים על הכפתור, הם רוצים שתעזרו להם להשיג את המטרה שלהם ובשורה התחתונה- לקבל שירות טוב ואיכותי ולא ספאם או טלפוני מכירה מהירים.

אז מה כן לכתוב?

נסו לחבר את הטקסט של כפתור הקריאה לפעולה שלכם לנושא עמוד הנחיתה. אתם מציעים ביטוח? אז תגידו לגולשים שברגע שהם לוחצים על הכפתור זה מה שיקרה, הם יקבלו הצעה ספציפית לביטוח רכב, ללא שום התחייבות.

Example-of-a-good-button

אתם בתחום שוק ההון? זה אומר שהגולשים שלכם רוצים לעשות כסף!

Example-of-a-good-button

עסק B2B? אז בואו לעזור ללקוחות שלכם להגדיל את המכירות

Example-of-a-good-button

מהירות טעינת העמוד

עמוד הנחיתה שלכם איטי? אתם מאבדים כסף.

לדוגמה, חברת ארונות שניסתה להציג מגוון מבצעים על ידי שימוש בתמונות איכותיות יצרה עמוד נחיתה המכיל המוני תמונות שכמעט ולא נטען (ואם זה לא מספיק, זיהיתם שכפתור השליחה שלהם הוא פשוט 'שלח'?)

Example-of-a-site-with-too-many-big-images

 ♥ טיפ קטן – אם בכל זאת חשוב לכם להציג קטלוג מלא – הקטינו את נפח התמונות ובחרו מספר תמונות מצומצם

שימוש בערכת צבעים לא נעימה לעין

העין האנושית רגילה להגיב בצורה שונה לצבעים חמים וקרים, בוהקים או כהים.

שימוש בערכת צבעים שאינה נעימה לעין או בשילובים לא הרמוניים עלולה ליצור חוסר שקט.

שילוב צבע מורכב מידי או מבריק מדי עלול לגרום חוסר נוחות לקורא.

colorful

חוסר מיקוד של הגולש בכפתור אחד להנעה לפעולה

בדף הנחיתה שלכם צריך להיות כפתור אחד ויחיד אשר יעביר את פרטי הגולש אליכם (ואם אפשר אז גם שיודיע לגולש במייל או SMS שקיבלתם את הפרטים שלו ואתם מטפלים בנושא). אל תנסו לגרום לגולש שלכם להגיע גם לאתר שלכם או לעמוד הפייסבוק שלכם. אז נכון, השקעתם כסף על הקמפיין ואם הגולש כבר בעמוד הנחיתה שלכם, בוודאי היה נחמד שהוא גם ישלח לכם פרטים, גם יעשה לכם לייק וגם יקפוץ לבקר באתר אבל לצערנו זה לא עובד כך. זכרו- כל כפתור או לינק נוסף שתכניסו לעמוד הנחיתה יוריד לכם את אחוז ההמרה.

התאמה למובייל

96% מהגולשים שלכם ייכנסו לעמוד הנחיתה שלכם מהנייד. כן, חלקם יכנסו גם מהמחשב השולחני אבל לרוב הכניסה הראשונה היא מהמכשיר הנייד. לכן בכל פעם שאתם בונים עמוד נחיתה קודם כל תבנו את הגרסה לנייד ורק לאחר מכן למחשב השולחני (גם אם המעצב חוזר ואומר שיותר קל קודם לעצב בגדול ואז בקטן…)

דפי נחיתה שאינם מותאמים לנייד עשויים לגרום לחוויית משתמש לקויה (כמו דפים חתוכים או לא קריאים), למנוע מהלקוח לקרוא את הטקסט הכתוב בהם משום שהוא קטן או גדול מדי ואפילו למנוע לחיצה של כפתור ההנעה לפעולה רק משום שחלקו אינו מופיע על המסך.

♥ בונוס קטן – טקסט משפטי

Example-of-legal-text

שימו לב ♦ למרות הטקסט הקריאטיבי אנו ממליצים שלא לכתוב את המילה "ספאם" בשום מקום בעמוד הנחיתה שלכם. גם טקסט בסגנון של "לעולם לא נשלח לכם פרסומות או תוכן לא רלוונטי" וכל טקסט שלילי אחר לא מומלץ. מחקרים ובדיקות רבות העלו את המסקנה שברגע שמזכירים לגולשים את המילה "ספאם" אנו מורידים לעצמנו את יחס ההמרה, אז אל תעשו את זה.

Facebook
LinkedIn
Twitter

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

טיפים להתנהלות נכונה בתקשורת מול הלקוח

כיצד תוכלו להיות בטוחים שהתוכן השיווקי שאתם שולחים לא ייתפס כמטרד בעייני הלקוחות? או, בדיוק לשם כך צירפנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתנהל בצורה הטובה ביותר מול הלקוחות.

Girl-sms

איך לכתוב SMS שיווקי מדויק

עומדים בפני משלוח קמפיין הSMS השיווקי הראשון שלכם? הגעתם למקום הנכון. קמפיין סמס נחשב לדרך אפקטיבית ביותר בכדי להגיע ישירות לקהל היעד,

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה